Maatregelen bij Reasult in verband met coronavirus

13 maart 2020

Alle Reasult medewerkers werken vanaf nu thuis en we gaan gewoon door!

Remote WorkingNa de aangekondigde maatregelen van premier Rutte en RIVM neemt ook Reasult haar verantwoordelijkheid. Vanaf vandaag werken alle Reasult medewerkers vanuit huis. Onze processen en systemen zijn hier volledig op ingericht.

Hieronder een toelichting wat dat betekent.

 

Implementaties en afspraken via Microsoft Teams

Reasult is al volledig ingericht om vanaf afstand te kunnen werken. Dat betekent dat onze dienstverlening en implementaties gewoon doorgaan, echter wel volledig online. Fysieke bijeenkomsten vervangen we door online afspraken. Je ontvangt hiervoor van onze medewerkers een online uitnodiging via Microsoft Teams. Wij werken al langer met Microsoft Teams en hebben daar goede ervaringen mee.

Servicedesk en Support

Ook onze Servicedesk medewerkers kunnen volledig thuiswerken. Zij staan je graag te woord via de telefoon of helpen je graag via onze servicedesk. Een ticket aanmaken kan via de servicedesk.

Opleidingen en trainingen

Zolang de maatregelen van kracht zijn, zullen geplande trainingen verplaatst worden. De deelnemers aan de geplande trainingen worden persoonlijk hierover geïnformeerd.

Events

We lassen alle evenementen af, dus ook bijeenkomsten kleiner dan 100 aanwezigen. Waar mogelijk kijken we naar online mogelijkheden. Iedereen die ingeschreven staat informeren we persoonlijk.

Vragen?

Heb je vragen? Neem contact op met je vaste consultant of accountmanager, bel naar 0318 – 67 29 30 of mail naar info@reasult.com.

De aanleiding van deze maatregel is niet leuk maar we kijken we uit naar de kans om op nieuwe manieren samen te werken met collega’s en klanten. Dit zal voor iedereen even wennen zijn maar het biedt ook weer nieuwe mogelijkheden!

Namens de Reasult collega’s,

Aart Zandbergen, CEO Reasult

« Terug naar overzicht

Delen