Begin april releasen we een nieuwe versie van Reasult Vastgoedontwikkeling (Reaforce 7.0). Hieronder alvast een sneak preview. Er is veel aandacht besteed aan de schermdesigns en flexibiliteit in de software. We organiseren in april een webinar voor klanten hierover.
Uitgangspunt bij de schermdesigns is om schermen zoveel mogelijk in dezelfde structuur te presenteren.
Dit principe is nu toegepast op de schermen budgetoriëntatie, verkoopopbrengst, grondkosten en bouwkosten. Wissel je bijvoorbeeld van een grondkosten naar een bouwkosten scherm dan blijft de structuur hetzelfde.
Hieronder alvast een preview van het geheel vernieuwde budgetoriëntatiescherm. De kolomheader met de type-informatie is tevens aanklikbaar zodat je direct typegegevens kunt muteren.
Naast de generieke opzet van de hierboven genoemde schermen heeft ook de managementsamenvatting een metamorfose ondergaan. Vanuit dit scherm navigeer je nu in één muisklik naar andere schermen zoals planning, bouwprogramma, cashflow of budgetoriëntatie.
De vastgoedcategorisering (koop/huur/gestapeld/grondgebonden/etc…) is flexibel gemaakt zodat ook klantspecifieke categorisering mogelijk is. Bijvoorbeeld door een aparte categorie voor bergingen of technische ruimten aan te maken.
Zowel aan de kosten- als opbrengstenzijde is een in te richten kostengroep toegevoegd waarmee eenvoudig aan exploitatiekasstromen gerekend kan worden. Deze kosten en opbrengsten zijn te plannen door middel van jaarlijkse, maandelijkse of eenmalige betalingen.
Ook nieuw is de mogelijkheid om inzichtelijk te maken welke waarden in je scherm gewijzigd zijn na het doorvoeren van een mutatie. Via een tooltip is inzichtelijk wat de vorige waarde was.
Tot slot is ook de methodiek van waardebepaling generieker opgezet. Er zijn nog 3 methoden van waardebepaling:
Deze is nu voor elk vastgoedtype gelijk opgezet en nu kan binnen de huur/BAR methodiek bijvoorbeeld ook met een huur per dag gerekend worden.
Wil je meer informatie over deze versie (en meer) nieuwe functionaliteiten, neem dan contact met ons op! Wil je het webinar in april volgen? Stuur dan een mail naar marketing@reasult.com
« Terug naar overzicht