We hebben een nieuwe portal voor de servicedesk!

Met deze nieuwe servicedesk portal kunnen we meldingen (tickets) sneller afhandelen. U volgt eenvoudig de status van uw ticket, ziet alle vorige tickets en heeft inzicht in de response tijden. Daarnaast breiden we deze portal uit met FAQ’s, softwarehandleidingen en de releases. Kortom alles overzichtelijk op één plek.

Servicedesk Reasult

Tickets inzien

Bekijk lopende tickets

Telefonische ondersteuning

U kunt ook bellen naar +31 (0) 318 67 29 31.

Meldingen in ons oude systeem

Wilt u graag uw oude meldingen inzien in ons vorige systeem dan kan dat. Nieuwe meldingen verlopen altijd via onze vernieuwde servicedesk. U kunt ons ook mailen via servicedesk@reasult.com.

Ga naar de nieuwe servicedesk

 

Hulp op afstand

Om u zo snel en gemakkelijk mogelijk te helpen kan de servicedeskmedewerker u vragen om uw beeldscherm met ons te delen. Onze specialisten kijken, met uw toestemming, op afstand met u mee op uw beeldscherm via Teamviewer.

Volg deze stappen wanneer de servicedesk medewerker u daarom vraagt:

Start de compacte klantenmodule door te klikken op de TeamViewer button hiernaast. Deze module heeft geen installatie en geen adminrechten op de doelcomputer nodig.

Uw browser vraagt u het bestand TeamViewerQS_Session.exe te runnen. Klik op Ja om dit te bevestigen.

 

Het onderstaande scherm verschijnt.

Geef de twee getallen door aan de servicedeskmedewerker zodat de beveiligde verbinding door hem kan worden geactiveerd.

Meld u aan voor de nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen bij Reasult.

Aanmelden nieuwsbrief