Onze servicedesk portal, alles op 1 plek!
Met onze servicedesk portal kunnen we meldingen (tickets) snel afhandelen. Je volgt eenvoudig de status van jouw ticket, ziet alle vorige tickets en hebt inzicht in de response tijden. Daarnaast vind je op deze portal relevante informatie zoals FAQ’s, softwarehandleidingen en de releases. Kortom alles overzichtelijk op één plek.
Nieuw ticket
Maak een nieuw ticket aanTickets inzien
Bekijk lopende ticketsTelefonische ondersteuning
Meldingen in ons oude systeem
Wil je graag jouw oude meldingen inzien in ons vorige systeem dan kan dat. Nieuwe meldingen verlopen altijd via onze vernieuwde servicedesk. Je kunt ons ook mailen via servicedesk@reasult.com.
Ga naar de nieuwe servicedesk
Hulp op afstand
Om je zo snel en gemakkelijk mogelijk te helpen kan de servicedeskmedewerker vragen om jouw beeldscherm met ons te delen. Onze specialisten kijken, met jouw toestemming, op afstand met je mee op jouw beeldscherm via Teamviewer.
Volg deze stappen wanneer de servicedesk medewerker daarom vraagt:
Start de compacte klantenmodule door te klikken op de TeamViewer button hiernaast. Deze module heeft geen installatie en geen adminrechten op de doelcomputer nodig.
Jouw browser vraagt om het bestand TeamViewerQS_Session.exe te runnen. Klik op Ja om dit te bevestigen.
Het onderstaande scherm verschijnt.
Geef de twee getallen door aan de servicedeskmedewerker zodat de beveiligde verbinding door hem kan worden geactiveerd.
Meld u aan voor de nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen bij Reasult.
Aanmelden nieuwsbrief