Kennisbank in de serviceportal geïntegreerd

09/04/2021

Sinds vorig jaar hebben we een geheel vernieuwde serviceportal. Hiermee kun je eenvoudig een melding doen bij onze servicedesk en de status volgen. In de tussentijd hebben we hard gewerkt om ook de volledige kennisbank in de portal te integreren. Hierin vind je de softwarehandleidingen, release informatie, FAQ’s, webinars en kennisartikelen. De handleidingen zijn ook vernieuwd. Ze zijn korter en meer gericht op specifieke onderwerpen en processen. Hierdoor is het veel makkelijker zoeken en navigeren. Kortom alles overzichtelijk op één plek. We leggen je graag uit hoe het werkt.

Als je inlogt op onze portal krijg je bovenstaand overzicht. Op deze startpagina staat alle informatie over onze producten en diensten. Welke producten je ziet is afhankelijk van jouw situatie.

Je kunt op meerdere manieren zoeken op de portal. Via de zoekbalk bovenin vul je het onderwerp in en je ziet dan direct gerelateerde artikelen. Je kunt ook specifiek op een bepaald product zoeken.

Voor een aantal handelingen en toelichtingen hebben wij video instructies opgenomen. Ook staan hier de webinars die we bij de releases geven.

Tot slot is er de mogelijkheid om feedback te geven. Mis je informatie, heb je tips hoe het nog beter kan of wil je gewoon een compliment wil geven, dan kan dat!

Je vindt de Reasult serviceportal hier >>>

 

 

 

 

 

« Terug naar overzicht

Delen